10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1

10 saker du vill göra innan du dör: Dyka bland hajar, flytta utomlands, jobba i Försvarsmakten, gå på en Bruce Springsteen konsert, bli riktigt bra på att måla, tågluffa, ha en walk-in.closet, äga mitt drömhus, jobba ideélt i Afrika och vara i Indien under Holi.
 
9 saker om dig själv: Jag har lätt för att lära mig saker precis som min pappa, jag är väldigt kumpig, jag säger ofta saker innan jag tänker, jag var 183 cm sist jag mätte mig, jag ska börja på en internatskola nu till hösten, jag älskar Stargate SG-1, jag är en bokmal, jag har linser och jag har dålig blodcirkulation i mina händer och fötter.
 
 
8 saker du har gjort i sommar: Solat, badat, varit i världens häftigaste antikaffär, varit på 50 års fest, varit i Hjo, träffat vänner, läst och sovit. 
 
 
 
7 saker du ofta grubblar på: 
 
6 kändisar du tycker är snygga: Brad Pitt, Josh Holloway, Tania Raymonde, Jennifer Lawrens, Cam Gigandet och Nina Dobrev.
 
 
5 saker du aldrig skulle vilja göra: Köra full, bli förlamad, svimma, äta broccoli och förlora någon närastående.
 
4 saker du köpt den senaste månaden: Shorts, mössa, godis och armband.
 
3 sätt att få dig le/skratta: Vara rolig, fjanta sig och skämta. Ärligt talat krävs det inte jättemycket för att jag ska skratta.
 
 
 
2 gamla favoritlåtar: Free Falling- John Mayer och Young Dad- Hoffmaestro
 
 
1 sak folk inte visste om dig: Jag gråter superlätt. Kollar jag på en sorglig film kan jag gråta floder, skrattar jag får jag oftast gjädje tårar och gäspar jag så blir jag tårögd. Det kan vara riktigt jobbigt ibland, speciellt om jag har sminkat mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0