2 dagar kvar av frihet

Heeeej!
 
Alltså, har knappt fått vara ensam en stund hela veckan. I måndags åkte jag till Kristoffer och stannade där till onsdag, då tog jag, han och Emma bussen till Trelleborg och skulle bara hänga. Vi skulle egentligen fixa mitt busskort men det blev inte så nä. Jag sov hos Emma den kvällen. Igår åkte vi in på nytt med Fritzon och vi träffade Sejla och Amina som också skulle fixa busskort. Fick mitt busskort och allt är fixat nu. Sen yrade vi mest runt och handlade present till Jessica och Madeleine.
På kvällen stack vi till Jessica för att ha en sleepover där med några vänner, vi hade skitroligt och satt mest och pratade minnen. Skrattade massor. Kommer sakna dem jättemycket. Vi spelade även kubb, killar mot tjejer, vi vann. & när killarna ville ha revansch så vann vi också, eller ja de gav upp.
Kvällen slutade med att jag, Emma, Axel och Madeleine sov på studsemattan tills morgonen för det började spöregna.
 
Så nu är jag äntligen ensam, ska tagga galet, för på måndag börjar en helt ny värld för mig, ska fan börja gymnasiet.
 
 
/ronja
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0