Dag 6 - Fem favoriter

Dag 6 - Fem favoriter
 
Valde att välja simpla favoriter, favoritartist&band, favoritämne, favoritårstid, favoritserie & favoritmat.
 
Favoritartist: Helt klart Ted Gärdestad, Håkan Hellström, Alina Devecerski. Om jag måste välja någon som inte är svensk så Avicii (om han räknas ens?)(EDIT: swag jag är som glömde att Avicii är svensk..), Eminem.
 
 
 
Favoritband: One Direction, 5 Seconds of summer, The Pretty Reckless, Imagine Dragons.
 
 
 
Favoritämne: Jag gillar egentligen inte några ämnen alls, men om jag måste välja så är det no-ämnen. Det & vissa so-ämnen är de mest intressanta.
 
Favoritårstid: Höst helt klart. Jag är en som fryser lätt & hatar snö, jag avskyr varma sommardagar, och älskar regn. Så höst helt klart. 
 
 
 
Favoritserie: Teen Wolf, That 70s Show, Glee, American Horror Story, Gossip Girl.
 
 
 
Favoritmat: Chilli Corn Carne, Kycklingtaco, Subway.
 
/Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0