Dag 8 - Min viktnedgång

Dag 8 - Min viktnedgång
 
Alltså ja, det finns så jälva mycket att säga om detta och det finns så många sidor.
 
Kan ju börja med att berätta hur mycket jag har gått ner, just nu ligger jag på runt 65kg (det pendlar) och vid September 2011 vägde jag 86. Så jag har gått ner runt 21 kg. I perioder har jag tränat, men det har inte precis varit orsaken. Vid September 2012 gick jag in en depression, fick ätstörningar, det är den största anledningen till att jag har gått ner, tror jag. Hur allvarliga ätstörningarna var kan ni ju nästan räkna ut själv. Det som är weird dock är att jag har börjat äta igen och har aldrig gått upp ett enda kilo (?????)
 
 
(bild 1: 9 Augusti 2011
bild 2: 27 Juli 2013
bild 3: 7 Augusti 2011
bild 4: 25 Juli 2013)
 
Hela mitt ansikte har blivit ett ansikte, min kropp har svalat av och mina nyckelben började visas. 
Enda sen jag vägde 86kg så har jag alltid velat väga runt 65 kg, men idag, här är jag, vill väga runt 58-60 kg. Mina föräldrar, BUP, skolsköterskan, kuratorn etc. tycker inte jag borde gå ner mer eftersom jag redan har gått ner så mycket. Men enligt mig så är det inte tillräckligt.
 
 
(bild 1: 2011, bild 2: 2013)
 
På första bilden kan jag inte ens vrida hela huvudet whatafack?
 

/Ronja
 

Kommentarer
Postat av: Fanny Jaensson

Sjukt bra jobbat tjejen, jag blir riktigt glad för din skull! Du har verkligen blivit jätte fin sedan du gick ner i vikt :)

2013-08-04 @ 00:26:29
URL: http://hovskrape.blogg.se
Postat av: Tine

Bra jobbat att du har kommit ner i en bra vikt och undvikt fetma. Dock tycker jag inte att du behöver gå ner mer i vikt. Hell, du skulle kunna gå upp lite i vikt och det skulle inte märkas! Lycka till! Ätstörningar suger.

2013-08-04 @ 00:59:28
URL: http://typtine.se
Postat av: FrökenTV, bloggen om tv och film

jätte duktigt! :)..
jag har också en ätstörning ;/ så har pendlat rätt mkt pga den.

2013-08-04 @ 01:07:06
URL: http://efji.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0