Gråter i regnet

Alltså holy macarony. IMORGON börjar jag skolan, IMORGON ska jag gå till en helt ny skola, bland människor jag aldrig någonsin träffat innan, eller hört talas om. Vet att jag ska ta hissen till våning nio sen gå till mediateket. Kommer gråta påvägen dit, gillar inte att gå till en skola där jag vet att mina bästa vänner inte är i, dvs. minst 2 mil ifrån mig.
 
Igår åkte jag, Benny, Helen och Tintin till Anderslövs marknad, väl där mötte jag upp Emma en stund. Sen åkte vi hem, väl hemma hann jag bara stanna i någon timme innan jag skulle iväg igen. Jag, Kristoffer och hans morsa åkte till Malmöfestivalen, jäääääkla mycket folk! Sov där och nu är jag äntligen hemma. Bästa sista veckan med alla mina fina vänner. 
 
 
Här är en bild på nästan alla jag brukade umgås med, anledningen är att denna togs i åttan och jag började umgås med mer människor i nian. Åhhhhhhhhr <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0