hemma igen

Hejhej!
Jag har haft ett par underbara dagar! Älskar verkligen varje sekund jag är uppe på skolan. Och jag älskar verkligen min klass! NP13Ä ♥
Jag har skaffat så många nya vänner. Och jag har "klickat" med ett par människor. Oscar, Hans, Frida och jag har redan blivit ett litet "gäng". Superhärligt, det känns som om vi har kännt varandra ganska länge.
 
Under de dagarna som har gått har jag lärt mig hitta i byn, lärt mig hitta på skolan, bouldrat på skolans vägg (har världens träningsvärk i hela kroppen!!!), gymmat på skolans gym, lärt känna massa grymma människor, spelat beachvolleyboll och en massa andra saker. 
 
Igår var det Flogging Molly på Malmöfestivalen och jag älskade varje sekund av det! Hade superroligt.
 
Min mobil har gått sönder så jag har tyvärr inga bilder ifrån något. 
 
Dagens outfit om man ens kan kalla det de.
Det är tur att vi får nya skoldatorer nästa vecka för min egen ser ut såhär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0