Home sweet home

Alltså dat uppdatering på bloggen. Vi fick inte använda så mycket internet där uppe eftersom pengarna tog slut fort som fan därför jag slutade uppdatera. 
 
Är i alla fall hemkommen från Öland, skitdrygt att åka hem. 
De sista kvällarna spenderade syrran och jag i alla fall med ett skithärligt killgäng, tur som fan att vi träffade dem annars hade jag dött i stugan. Handlade nästan ingenting, ett par vinröda/plommonröda jeans och ett par skor. 
 
Och de senaste dagarna har jag mest kommit ikapp med allt skvaller och serier. Idag var det bara jag och pappa hemma så jag övertalade honom att köra mig till pizzerian för att köpa pizza och för första gången i mitt liv gick han med på det. Har så mycket planerat denna veckan, tydligen. Imorgon ska jag till Kristoffer, på onsdag ska jag till Malmö med Emma, sover kanske hos Emma, på torsdag ska jag till Jessica och ha party där, på fredag ska jag och Erika till Malmöfestivalen och sen sover jag hos henne. Sen börjar vi skolan på måndag, iiiiiii!
 
 
Men trotts allt, så hade jag faktiskt en helt okej resa. 
 
/Ronja
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0