schema

Shiet, kolla denna månadens slut, helt galet vad mycket som händer.
12- Tivoli med mamma, pappa och familjen Fritzon. 
13- Jag ska till skolan på "förmöte" klockan 15. Ska bli intervjuad, fotad, få nyckel till fummet osv.
14- Tingsmöte med TVMskurup.
14-15- Stan med Ronjis och så ska hon kanske sova här.
15-16- Jessica ska fira sin födelsedag.
16- MALMÖFESTIVALEN BÖRJAR!!
17- Anderslövsmarknad och den årliga kräftskivan här hemma.
18- Kanske ska dra in till malmö festivalen?
19- Första dagen i gymnasiet. 
20- Är i skolan förhoppningvis.
21- Första skolveckan över.
21- FLOGGING MOLLY SPELAR I MALMÖ, shit vad jag längtar!
22-23- Malmöfestivalen.
24-25- Efterlängtad frihet. 
26- Andra veckan i skolan börjar.
27- Ska kolla på Mars, ja planeten mars, som passerar nära jorden.
28- Kinda hemligstämplat invigningsmöte. Vet inte riktigt hur jag ska ta mig dit än..
31- ANNA OCH LUKAS HAR 20 FEST!!
 

Kommentarer
Postat av: Jarina

Svar: Men åh tack Emma! Vad glad jag blir :)

2013-08-14 @ 09:05:56
URL: http://jarinafoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0