update

Liten bloggtorka här ja.
I fredags jobbade jag i Malmö med Tiis, Tobbe och ett par andra härliga människor. Vi satte upp spånskivor och nät/tyger från runt åtta tiden på kvällen till runt ett på natten. Då var det bara jag, Tobbe, Tiis och Tiis bror Jonte kvar och jobbade. Anyway, runt ett satte Jonte en kniv i benet, (typ en och en halv centimeter djupt) svimmade och trillade ner från ett betongblock och slog i huvudet.
Vi åkte till akuten och väntade sedan sa Jonte att han klarade sig själv en stund så vi åkte och käkade på BK. När jag kom hem var klockan fyra på morronen.
 
Jag blev väckt klockan åtta på morgonen efter och åkte till Anna och Lukas i Simrishamn, vå åkte till utomhusbadet i St Olof och där var det 31 grader i vattnet. FETT NICE.
 
Sedan hände det inte mycket mer fram tills nu när jag kom hem. Till råga på det har jag ing bilder från hela helgen så ni får några gammla favoriter från fötta sommaren.
Haha, bild från när jag var i fjällen. Vi skulle hoppa över en bäck, jag trampade fel och faceplantade. Datum okänt.
Också fjällen, vackraste platsen jag någonsinn varit på. Datum okänt.
Katja på Jessicas födelsedag, 17-8-2012.
Min kusin Hanna på anderslövsmarknad. 19-8-2012
Terese, Amanda och Jessica på vår konfaresa. Datum okänt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0