Utmattad

Halloj! Sorry för dålig uppdatering från MOI, stressiga dagar.
 
I måndags vaknade jag vid fem, åkte med pappa till jobb, tog bussen till Malmö, luffade runt i Malmö i någon timme innan jag gick in på skolan, vi fick massor av information därefter fick vi sluta strax innan elva. Sen gick jag till stationen, åt på burger king och väntade i kanske 2½ timme på Erika. Sen gick vi mest runt och luffade innan jag tog bussen tillbaka till Svedala och pappa hämtade mig där. Pratade inte med en kotte.
 
Idag tog jag taxi till Anderslöv, sen buss till Malmö sen halvsprang till skolan och kom precis i tid. Skitdryg matte men antar det känns så i början. Fick några nya vänner idag, tack vare att jag oftast pratar med alla folk som om vi känt varandra i tre år. Älskar när man bara klickar med folk. Efter skolan halvsprang jag till en av världens varmaste & kvavaste bussar och åkte till Jessica. Vi snackade massa och spelade mario cart. Sen åkte jag hem, åt, duschade och nu sitter jag här och ska kolla på How I met your mother sen SOVA!! EDIT: SKOJA NYA TEEN WOLF HAR JU KOMMIT UT, SISTA AVSNITTET FÖR SÄSONG TRE OMG!!
 
 
Outfit idag eller något sånt töntigt.
 
 
Vårt matkort, skitnice! Får käka på massor av olika resturanger och just idag följde vi med några tvåor till Subway. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0