yep

Senaste

Låt du hörde: Wings av Birdy.

Film du såg: Kommer inte ihåg.

Mat du åt: Pasta med någon köttbit och skum sås.

Kram: Oscar och Frida när dom skulle hoppa av tåget. 

Puss: Mamma tror jag.

Känslan: Eh, trötthet?

Bråk: Med resväskan...

Resa: Hem från Malmö igår.

Glädje: Hela skolveckan.

Längtan: Till fältvaneveckan som förövrigt är om 2 veckor.

Dröm: Att bli brandman.

Personen du träffade: Ronja.

Gången du var utomhus: Imorse.

 

Antingen-eller-frågor:

Storstad eller landet: Men minimal marginal vinner nog landet.

Hamburgare eller pizza: Hamburgare.

Kött eller fisk: Kött.

Hund eller katt: Katt.

McDonalds eller MAX: McDonalds

Charter- eller skidsemester: SKIDOOOOOR!!

Sverige eller Utlandet: Utlandet.

Sport eller nyheter: Sport tror jag.

Hockey eller fotboll: Fotboll

Sommar eller vinter: Båda

Fem saker du alltid har i ditt rum?

Min dator, min säng, min mobilladdare, mina kuddar och papperskorgen.

Fyra saker du inte kan vara utan?

Musik, vänner, solglasögon, puls.

3 saker du inte kan äta?

Fettbitar på kött, broccoli, ärtsoppa.

Två saker som gör dig glad

Musik och mina vänner♥

En sak du gör oftast flera gånger i veckan
Sover.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0