Dag 1 - 5 saker ni inte visste om mig

 

Tänkte köra en tiodagarslista, som börjar idag. 

 

Dag 1 - Fem saker du inte visste om mig

 

  • Jag har börjat återhämta mig från min depression jag har haft i snart ett år. Eller det är komplicerat, jag har börjat 'inse' meningen med livet och att livet är fint, typ. Mest efter att jag har varit en vän för många andra och intalat dem att livet är inget man ska kasta iväg, har i princip börjat lyssna på mig själv.
  • Ny blogg, så borde jag berätta mina två stora kändiscrusher. Niall Horan från One Direction och Dylan O'brien från Teen Wolf (bl.a.). 
 
  • Min favoritfilm någonsin (eller ja filmserie) är Harry Potter. Det är nog det bästa som finns. Min favorit av dem är den sista, Harry Potter & dödsrelikera del 2.
 
 
  • Jag skulle egentligen ha döpts till Denise, men eftersom min äldsta bror heter Dennis, så tyckte min farsa det skulle ha blivit förvirrande, haha.
  • Min pappa och min styvmor är mina två största förebilder.
 
/Ronja
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0