Dag 2 - Mina rädslor

 
Dag 2 - Mina rädslor
 

Hmm, alltså jag har inte några "stora" rädslor, är inte rädd för så mycket. Jag har dock klaustrofobi, vilket menas med att jag hatar trånga utrymmen, får panik. Jag har också en liten fobi för igelkottar, jag börjar inte gråta och så, men jag får typ rysningar och gillar inte att vara nära dem. (OBS!!! Edit by Emma!! Det är fan ingen lite fobi, vi fick gå flera meter runt n för att hon inte kunde gå förbi en igelkott. OBS) Tycker dock de är jättesöta haha. Världens löjligaste fobi, i know. Sen går jag runt med en sån typical rädsla att förlora någon närstående. Men det är inget jag går runt och övertänker på. 
 
 /Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0