I'm holding on

Här har det varit lite dött sen lördags. Festen i lördags var i alla fall skitrolig, kom överrens med alla ändå. 
Har varit lite drygt de senaste dagarna för sön-mån var jag skittrött efter festen och i tisdags var jag tvungen att gå upp klockan hav nio för att jobba. Idag gick jag upp runt ett när någon idiot stod och skrek på min styvmorsa imorse. Idag har jag inte gjort ett piss, mest sökt information om skolan, jag kom in på mitt första hands val föresten! :D Överglad! Sitter just nu och lyssnar på musik och kollar tumblr, som vanligt. 
 
I brist på bilder, så får ni två låtar som jag sitter och spelar hela tiden. Lite deprimerande men älskar i vilket fall Flume, ett elektroniskt band från Australien (självklart). Tycker även alla borde kolla in 5 Seconds of summer (klicka här), ett pojkband även från Australien. Älskar alla deras låtar. Aja, ska fortsätta med ingenting just nu. Ciao!
 
Förresten, Emmas internet är borta (hon har sånt skit i USB) så hon kommer nog inte uppdatera tills de har hittat/skaffat ett nytt!
 
/Ronja
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0