jag är omskakad och glad

Hejsan! Sitter här i min säng & lyssnar på musik. Igår kom Sebbe och hämtade mig här, sen åkte vi till stranden och badade med hans mor. Sen åkte vi hem och kollade på film sen sov vi. Idag åkte vi till Malmö & mötte uppe Emma och Oliver. Saknat Oliver as hell så det var skönt att träffa honom igen. Fina vän.  Vi hade det ganska chill, kollade även upp vart fan min skola låg så nu vet jag ju det. Käkade även Subway (:D) så jag var ändå nöjd. Tog sen bussen hem och sen hämtade farsan mig där. Har inte mycket mer att säga så hejdååå! /Ronja

 

 
Swag bild på mig, syster och yngste storebror Andreas när han äntligen slutat skolan!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0