lyckat sovande

Tjoho! Tjohej! Tjohoj!
 
Klockan är halv två och ja, jag skulle sovit nu om det inte vore för töntkompisarna Kristoffer och Jonathan som ringde mig, halvt död typ "öh hejjjjj???". Så nu kan jag inte somna om och jag hatar dem. 
 
I alla fall så var jag med Andreas, Tintin, Robin och Patrik i Pydde igår och badade och solade. Alltså mina bröder är som femåringar när det bara är dem. Så jävla töntiga. Sov ingenting alls förra natten så idag var jag igång, efter vi hade badat körde vi och lämnade min ena bror i Alstad sen körde vi till Svedala och handlade munkar, för att sedan vidare till min brorsflickvänsmamma för de skulle jobba lite. Jag och Tintin låg i hängsoffan och jag somnade, lyckat. Sen körde vi hem, åt och sen somnade jag igen.
 
Bilder från syrranblogg:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0