men hallå snyggingar

Idag har varigt en fartfylld dag. Det började med att jag och mamma åkte in till stan och kollade runt lite.. Mamma handlade sytråd till hennes klänning, hon ska på "bal" i augusti.
Sedan så handlade vi lite -kommer möjligtvis bild imorron- och åkte vidare till böste och låg och solade lite, vattnet var fullt tång och alger så vi struntade i att bada.
Vi skulle sedan plocka jordgubbar men vi hittade inte riktigt var stället var så det tog lite tid innan vi hittade det, men tillslut hittade vi och plockade 20 liter jordgubbar.
Sen åkte vi vidare till farmor och farfar, fikade lite och sen vidare hem för att göra sylt.

Imorron däremot ska jag åka in till Malmö och träffa Ronja och några andra och så ska jag se om jag hittar ett par nya skor.


Bild från stranden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0