Skit i dom, det blir kul, vi går dit som förlorarna

Halllloj! 
 
Igår åkte jag, Emma & Kristoffer till Malmö, Ribban och badade. Riktigt länge, skithärligt, dock skitäcklig botten men jag dog inte. Vi åkte sen hem till Emma, käkade, sen luffade vi mest runt och pratade massa skit och dog efter sanning eller konka (helt meningslöst jag vet redan allt om dom och viseversa men men) vid klockan fyra kanske. Idag åkte jag hem, städade och plockade undan och har ännu inte somnar även om jag var skittrött innan.
Imorgon ska jag, Emma och Tesse in till Emporia, sen efter det ska vi hem till mig och då kommer Jessica också. Sen sover vi hääääär hoooohooo.
 
Tre till bilder från Helsingborg på moi & en fin bild på Emma & Kristoffer. Bilder från stranden och inatt kommer nog upp sen idag eller imorgon för det är Emma som har bilderna!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0