summertimedress

Tjena tjena! 
Igår var jag på min farbrors 50års fest. Sjukt trevligt, massor av god mat och dricka, sång, dans, skratt och snapsvisor. En kväll jag sen kommer glömma helt enkelt. 
Platsen var strandhotellet i Smyge och antalet var 70 pers. Jag hade Lukas, min systers pojkvä till bordet och varken han eller jag är så värst haj på hur man ska uppföra sig på sådana fester. Att han skulle dra ut stolen till mig och såhär men det fixade sig.
 
Idag har varit en slappar dag, vi åkte en runda till Skurup och hälsade på ett par vänner där så det var väl inget speciellt.
En sommarklänning jag köpte i Hjo på semestern. 149:- 
Denna klänning kommer jag också ha innom mina ägor inom kort. LÄNGTAR!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0