jag är väl tvungen

Hallojjjjj, klockan är strax innan två och jag är inte speciellt trött än, som vanligt på sommarlov dvs. 
 
Jag har enbart sovit hela dagen för denna dagen har varit sämst någonsin. Imorgon (eller ja idag) kommer min käre styvmamma hem och jag längtar tills jag får krama om henne och gråta ut i hennes famn. I birst på annat jag har att skriva om, för att skriva om hur god kyckling jag lagade idag är nog inte så lockande, tänkte jag skriva tio saker om mig. Inte mer speciellt intressant, men roligare att läsa listor än bara text.
 
1. På senaste tiden har min dröm varit att flytta utomlands när jag är runt 30, få ett fint jobb som veterinär, tjäna massa cash och upptäcka delar av världen jag verkligen vill upptäcka. 
 
2. Jag har klaustrofobi, fobi för igelkottar, lite för höjder och att misslyckas med något jag förväntas lyckas med.
 
3. Jag har helt okej många vänner men närmast av dem alla står jag nog min käre blogghomie Emma, Kristoffer, Erika, Oliver och Caroline.
 
4. Sen September förra året har jag lidit av depression, därav självskadebeteende, ätstörningar och självmordstankar. Har kämpat otroligt mycket med mig själv, har dock hamnat tbx på samma nivå.
 
5. Har i hela sjuan/halva åttan varit mobbad över hur jag såg ut, dvs överviktig. Har sen 1½ år tillbaka gått ner 20 kg, har inte fått en ända allvarlig kommentar om att jag är tjock och ifall någon ger mig det kommer jag förmodligen skratta.
 
6. I sjuan bytade jag klass tre gånger och i åttan bytade jag till klassen som jag till slut trivdes i otroligt bra. Jag gick ut med 247.5 poäng och ska förhoppningsvis gå Naturvetenskap på Einar Hansen i Malmö.
 
7. Classic fact om mig som i princip alla vet är att jag är uppvuxen i otroligt dåliga miljöer och jobbig perioder. Har fem syskon varav fyra storebröder född 88,89,90 och 91 och en lillasyster född 2000. Min mor gick bort 2005 av bröstcancer.
 
8. Få saker kan få mig riktigt glad. Några av dem är: Mina bröder, pappa, jeanette, Kristoffer, katter, roliga videos, att lyckas, att någon säger att hen bryr sig om mig.
 
9. Mitt rum är aldrig någonsin städat mer än tre dagar, är otroligt stökig av mig och hatar att städa mitt rum. Min farsa brukar oftast få hota mig med saker (inga allvarliga om någon idiot nu skulle tro det, mer som stänga av internet, jag nt får åka till vänner osv.) om jag inte städar mitt rum.
 
10. Så, kärleksfakta, hm. Jag kan väl typ säga att jag har varit kär på allvar tre eller fyra gånger. Just nu är jag inte kär och är på ett sätt glad för det. Har dock min chrush som jag typ inte har sagt till någon MEN DET ÄR EN ANNAN HISTORIA.
 
Nu ska jag kolla tumblr och sen sova, hadee göttttt!
 
 
Fin bild på fem av mina fina vänner. Från vänster; Christopher, Emma, Terese, jag, Kristoffer och Jonathan.
Gud jag kommer sakna att umgås med dessa freaksen varje dag så jävla mycket!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0