midsommar

God kväll, eller god morgon eller ja vetefan. Lite sent för att önska er alla glad midsommar för det är ju inte midsommar längre. Sitter och pratar med Carro och Sejla och lyssnar på musik. 
 
I morse så vaknade jag tjugo i tolv i hopp om att hinna fixa mig tills min bror kom runt halv ett och jag var långt om klar när Benny landade här runt tjugo över ett. Vi körde och handlade kaka och sen körde vi till Bingsmarken, hade en otroligt trevlig middag med några från släkten och farmors vänner. Hela jävla campingen kryllade av snygga killar dessutom. Väl klara så åkte vi hem med Robin i hans skitlilla bil, Tintin och jag fick knappt plats, är det ens lönt att ha säten där bak liksom seriöst?! Anyway, väl hemma gick jag upp och har suttit här sen dess. Not feeling so well men jag klarar mig.
 
Imorgon ska jag dra in till Malmö för att träffa Oliver och kanske ngn annan random som han bjuder med. Ska bli trevligtt.


Här har ni random bilder från dagen;
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0