my sad stories.

Jag är en bokmal. Älskar att läsa. Jag läser mest fantasyböcker men allt går bra.
 
Jag är bisexuell. Jag anser docka att alla är bisexuella eftersom man inte blir kär i ett kön utan en personlighet. Om denna personligheten tillhör en tjej eller kille spelar inte mig någon roll. Men jag har aldrig varit kär i varken en kille eller tjej. Tro det eller ej men jag har verkligen aldrig varit kär.
 

Jag är kristen och konfirmerad men jag tror att världen hade varit bättre utan religion. Jag vet att det verkar konstigt men om religion inte hade funnits från början hade vi inte saknat det. 
 
Jag har mardrömmar. Ofta. Händer ett par gånger i veckan att jag vaknar mitt i natten genomsvettig och gråtandes eller skrikandes. Mamma och pappa har vant sig så nu rusar de inte in i mitt rum när jag vaknar men det är extremt jobbigt. Det slutade för ett tag sedan men sedan sommarlovet började har det kommit tillbaka. 
 
Jag vill inte gifta mig. Jag ser bara inte poängen med giftemål. 
 
Jag vill inte heller ha barn men om jag får barn så ska flickan/flickorna heta Alice och/eller Robin och pojken ska heta Felix. 

Sedan ett par månader tillbaka har mitt humör gått som en bergochdalbana. Ena dagen är jag sjukt deprimerad och andra är jag hur glad som helst. Detta har påverkat mina personliga relationer mycket.
 
Min mobilskärm är sprucken. Vet inte hur det gick till. Jag hade fest och hade mobilen i fickan och när jag tog upp den var skärmen i tusen bitar ungefär. 
 
Min dröm är att flytta till Australien och jobba som brandman. Det är helt crazy, jag vet men det är något att stäva efter och jag kommer inte ge upp utan en bra fight.
 
Detta inlägget fick mig att framstå som en människa med massa problem. Inte riktigt det jag ville få fram men detta är hur mitt liv ser ut just nu, basicly.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0