Nej blogg.se DETTA är mitt första blogginlägg jävla invalider

Halllååååå, jag fick då äran att göra det första inlägget (Ronja). Eftersom Emma GICK OCH LA SIG mitt i allt bloggsnack så fick jag chansa mig fram vad hon gillar. Inte precis som hennes talan hade gjort så mycket skillnad, men ändå. Jag har då fixat hela bloggdesignen själv, från grunden. Fick äntligen upplysningen om vad jag faktiskt är bra på och bloggdesign är en av typ....två saker. Anledningen till att jag faktiskt bloggar igen (har bloggat sen jag var typ nio innan på typ 5 olika bloggplattformer) är att jag tydligen lovade Emma någon gång, förmodar att jag var helt borta då men lovat är ju lovat I suppose. Men har egentligen inget emot det eftersom jag gillar att skriva av mig. Okej detta blev då inte alls långt inlägg. Whatevvva. 
 
 
Ja nytagen bild på mig just nu weooo. /ronjes
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0